Tinggalkan Jejak :D

Pages

Friday, June 6, 2014

I wish i could be yours

Salam.heyya bloggers!

Semalam hari yang sangat menggembirakan hati xD. Guess what? Aku ber window shopping with his mama. Wuuuuuuu! Menarik bukan?

Mula mula tu juz planning nak jumpa dia dekat bangi.plannya. Tup tup. He msg me that, mama dia ada sekali.makanya, saya menebalkan muka agar tidaklah nampak aku ni pemalu yang amat amat dahsyat.haaa gtu.

Janji temu kami di Bangi Gateway and i was like, oh man. Macam rusa masuk bandar dah ni. *me is the rusa* tengok kiri kanan.where were they exactly?? Dalam hati, ohh plis la mama dia xde. Segan ya ampun!

Lepas aku berjaya naik ke shopping mall dia,then, dia wasep aku.jangan gerak mana mana. And i was like.wooo, come on.jgn gerak? I'm in the middle of no where ni. Xtahu nak kemana ni. And org keliling pandang aku ni. Oh man.malu kot!

Pastu terdetik hati nak pandang belakang. And then i saw him, pegang tgn mak dia towards me. Alolo.comel.*melting woo*. Then aku pun rush la pergi salam mak dia. His mom like, wau! Very tip top la i say to u. Me just like, omg, mmg admire habes.hahaha

Merata kami jalan, tengok butik sana, tengok gerai sini, just to survey for me a tudung that will fits in my baju kurung raya. Hoho. His mom very energetic. Naik turun tangga plak tu. I was like, "cik, its okay. Kesian makcik penat.". Tapi dalam hati je la yg mampu berbicara.huhuu.

After solat asar, kami continue lagi cari tudung.huhu.tapi siyesly aku cakap, tudung baju semua lawa lawa kot! Seb bek la tade duit masa tu, sbb xcucuk lagi.haha.kalau tidak, mau aku borong macam macam dah.muehehe. Dia tanya aku about nak balik nanti cmne. I'm just okay mana mana.kalau nak dia nak stay, aku hantar balik, kalau xnak, it's fine. Then dia decide to stay with me.yeay!

It's about 6 dah masa tu, and his mom ajak beransur pulang. Dia pun bodek la mama dia to stay for a while dgn aku. His mom just like, gelak and accept him. Tapi bersyarat, "jgn lama lama sangat". Me was just like, baik makcik, xlama. Hahaha. Bila mak dia dah balik, kami pusing la satu bangi gateway tu nak tahu jugak la apa yg menarik kat situ..

Okay, banyak la jugak benda menarik kat situ. Especially baju la.hikhikhik. Dia belanja aku coolblog! Weee. Happy sgt. Dah la sakit tekak.minum ais.haaa.memang terbaik la yana oiii!. Takpe. Janji orang belanja u.hikhik.

Lastly, dah pukul 7. Then, i should let him go. Huhu.sedih.baru jumpe kejap. Dapat la jugak lepaskan rindu yg terbuku dihati tu.heee xD. Aku pun hantar la dia sampai ke rumah. Sampai depan pintu pagar kau.nampak x driver ni baik hati? Hehe.bukan apa. Kesian nak bagi dia drive, seharian drive for his mom. Pe salahnya aku pulak drive kan?

Off me go back nilai. Dengan berat hatinya, terpaksa la ku pergi. Huhuu

Sepet! Tenkiu for the whole yesterday. Knowing your mom was the most exciting part. Spending with u guys were great!

This picture sepet curik tangkap.heyya paparazzi ku sayang ni.hahsha xD

No comments:

Post a Comment